Zahradní nábytek z tuzemska,

ciziny ale i vlastní výroby...

Nepřihlášený uživatel
0
My Cart
0
×
 x 

0

Obchodní podmínky  společnosti LIWOOD s.r.o., se sídlem Průmyslová 2049, 594 01 Velké Meziříčí, IČ: 14147742,  zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 126598, pro prodej zboží .prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese naybtekzahradni.cz.

Prostřednictvím internetového obchodu nám můžete zaslat objednávku, my Vám zpracujeme cenovou nabídku a zašleme na Váš email. Nabízíme množstevní slevy.

Popis výrobku a vyobrazení má pouze informativní charakter, výrobce si vyhrazuje vlastnosti v průběhu výroby změnit bez předchozího upozornění a provozovatel není zodpovědný za škody vzniklé s využitím neověřených dat. Rozměry, váha a ostatní údaje uvedené na webových stránkách www.zahradni-nabytek-liska.cz, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců.

Jak nakupovat?

  • V levém menu si zvolte typ zahradního nábytku, poté na kartě vybraného výrobku vyplňte do košíku požadovaný počet kusů. Po stisknutí tlačítka Koupit se zboží přidá do košíku a zobrazí se celkový přehled košíku. Můžete pokračovat v nákupu nebo přejít k platbě.
  • Obsah košíku si kdykoliv během nákupu můžete prohlédnout kiknutím na Nákupní košík v horní liště vpravo.
  • Po dokončení nákupu můžete přejít k platbě, kde zvolíte způsob dodání a vyplníte kontaktní údaje.
  • Po vyplnění kontaktích údajú stiskněte Shrnutí nákupu, zkontrolujte a dokončete objednávku.

Vzorník látek

  • Zobrazované barvy látek se mohou lišit v závislosti na nastavení vašeho monitoru, proto je považujte pouze za orientační.
  • Doporučujeme barevné odstíny konzultovat s naším obchodním oddělením tel. +420 736 760 188.

Platba

Platbu lze provést čtyřmi způsoby:

  • Hotově při převzetí zboží, kdy Vám zboží dopravíme naší dopravou, nebo dobírkou při předání zboží prostřednictvím České pošty nebo jiného přepravce
  • Převodním příkazem na náš účet. Zboží Vám bude dodáno po připsání platby na náš účet.Čekejte na zaslani fa za zboží emailem
  • Proforma fakturou - při této volbě Vám bude zaslána zálohová faktura, na které budou veškeré potřebné údaje pro provedení platby. Zboží Vám bude dodáno po připsání platby na náš účet.
  • Dobírkou při převzetí

Pokud zaplatíte dle dohody předem celou částku nebo jen její část jako zálohu na zboží a to nebude možné dodat ani nahradit jiným podobným zbožím, vrátíme Vám celou částku zpět na Váš účet.

Doprava

Zboží rozesíláme v demontu po celé ČR prostřednictvím některé přepravní služby. Dopravou se rozumí pouze vyložení zboží za první zamykatelné dveře, nikoliv rozmístění a stěhování. Vždy vybíráme pro Vás tu nejlevnější variantu.

Poškození zboží při prepravě

Kupující je povinnen prohlédnout zboží hned při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození s řidičem sepsat protokol o poškození zboží. V tomto případě zboží prosím rozbalte a převezměte pouze v případě, že není nijak poškozeno. Odpovědnost za vady způsobené při přepravě nenese prodejce, nýbrž dopravce. Upozorňujeme zákazníky, že na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu (podpisem kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje dopravci, že zboží dorazilo nepoškozené vinou dopravy) a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Děkujeme za pochopení.

Záruka na zboží

Délka záruční doby činí dle obchodního zákoníku 24 měsíců. Je-li u některého typu prodloužená záruka, je u výrobku vyznačena. Záruka se vztahuje na eventuálně poškozené části při jasně prokazatelné vadě materiálu, nebo konstrukce. Jako nárok na uplatnění reklamace nelze uznat běžné opotřebení výrobku, což se týká zejména potahových materiálů, čalounění či koleček. Záruka začíná běžet ode dne převzetí zboží (v případě odeslání zboží prostřednictvím pošty nebo přepravní služby platí den odebrání od přepravce).

Reklamace

Vadné nebo poškozené výrobky musí být vždy zaslány zpět k dodavateli z důvodu řádného vyřízení reklamace. Po dohodě s námi lze zaslat jen fotografie poškozených částí. Ke každé reklamaci musí být přiloženo krátké písemné vyjádření s popisem vady včetně kopie daňového dokladu. Zboží je možné předat k reklamaci osobně v naší kanceláři ve Starém Městě nebo ho zákazník zašle na vlastní náklady prostřednictvím přepravce. V tomto případě kupující zodpovídá za přepravu a případné škody při ní způsobené.

Na vyřízení reklamace má prodávajcí nárok max. 30 dnů, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Po uplynutí této lhůty má kupující právo požadovat výměnu zboží nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz).

Zrušení objednávky

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu nebo z důvodu, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena či dodací podmínky. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

Možnost vrácení zboží

Zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu může zákazník podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č.367/2000 do 14 dnů od jeho doručení vrátit bez udání důvodu (jedná se pouze o soukromé osoby nikoli podnikatele - IČO). Zboží musí být nepoužité, zabalené v originálním obalu, nepoškozené, vhodné pro další prodej. Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství. Zásilku vráceného zboží je třeba odeslat na vlastní náklady a to do 14 dnů od doručení kurýrní službou.

Při zaslání vráceného zboží dobírkou, nebude tato přijata! U vrácené zásilky musí být přiložena kopie daňového dokladu vydaného dodavatelem. Vráceny budou pouze peníze za zboží, nikoli za dopravu zboží. Před vrácením zboží nás prosím kontaktujte e-mailen nebo telefonicky, abychom Vaši zásilku očekávali. Peníze budou vráceny poštovní poukázkou nebo na účet dle přání zákazníka.

Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 novely Občanského zákoníku č.367/2000 od kupní smlouvy nebude-li splněna některá z výše uvedených skutečností.

Závěrečná ustanovení

Případné spory mezi kupujícím a prodávajícím lze řešit mimosoudní cestou. V takovém případě může spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Bližší informací o mimosoudním řešení sporů naleznete na stránách ČOI. Před přistoupením k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme spotřebiteli nejdříve se obrátit na prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.

Děkujeme za projevenou důvěru.

×

TOP